Охотник Галина Григорівна    
Меню сайту
Категорії розділу
Мої статті [6]
Методичні матеріали [21]
Відкриті уроки [5]
Корисні та цікаві матеріали [5]
Хмаринка тегів
Міні-чат
Конкурси

конкурс сайтов
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 407
Статистика
Форма входу
Соціальні мережі
Популярні програми
Головна » Статті » Відкриті уроки

У категорії матеріалів: 5
Показано матеріалів: 1-5

Сортувати по: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам


Мета уроку: Узагальнити й систематизувати знання учнів про кінематичні величини і зв’язки між ними. 

Продовжити формування узагальнених способів мислительної діяльності, розвивати аналітико – синтетичне мислення та виробляти уміння швидко розкривати причинно – наслідкові зв’язки.

Розвивати інтерес учнів до вивчення навчального предмета.

Тип  уроку:   урок  узагальнення  й  систематизації  знань 

Відкриті уроки | Переглядів: 8111 | Додав: звезда | Дата: 13.10.2011 | Коментарі (0)

На   кожній   стадії   ми   намагаємося   знайти   пояснення,

 яке   знаходиться   у  згоді  з  уже  відкритими  ідеями.
А.Ейнштейн  

Мета:    Показати  учням  об’єктивність  фізичних  знань,  навчити  їх  застосовувати  набуті  знання  на  практиці.    Здійснити  перевірку  і  оцінювання  рівня  сформованості  знань  і  вмінь  розв’язувати  задачі  з  теми  „Світлові  кванти”.

     З’ясувати  суть  „ультрафіолетової  катастрофи”  кінця  ΧIΧ ст.  Ознайомити  учнів  із  гіпотезою  Планка.  Дати  поняття  явища  фотоефекту  і  його  законів.

  Продовжити  формування  узагальнених  способів  мислительної  діяльності:  вмінь  узагальнювати  і  конкретизувати,  означувати  поняття  і  пояснювати  їх  суть.  Здійснювати  виховання  в  учнів  гуманістичних  цінностей.

Тип  уроку:  урок  закріплення  знань,  умінь  та  навичок.

Відкриті уроки | Переглядів: 3377 | Додав: звезда | Дата: 07.10.2011 | Коментарі (0)

Один  погляд  на  річ,  яку  можна  у  всіх  подробицях  бачити,  краще,

ніж  двогодинне  вивчення  цієї  речі  за  описами...

думка  дитини  активна. 

Чому  ж  потрібно  викликати  у  неї  враження  від  речей  через  розум,

 а  не  через  очі?

Томас  Альва  Едісон

 

Мета  уроку:  Актуалізувати,   узагальнити  й  систематизувати  знання  учнів  з  теми,  підготувати  учнів  до  тематичного  оцінювання.  Формувати  і  вдосконалювати  навички  розв’язування  розрахункових,  якісних  та  графічних  задач. Продовжити  формувати  вміння  учнів  працювати  з  науково – технічною  літературою.  Здійснювати  виховання  в  учнів  гуманістичних  цінностей. Розвивати  політехнічний  кругозір  та  інтерес  до  навчального  предмета.

Тип уроку:   узвгальнення та систематизації знань
Відкриті уроки | Переглядів: 5883 | Додав: звезда | Дата: 06.10.2011 | Коментарі (0)

Мета  уроку:  Розкрити  зміст  поняття   спектрального  аналізу.  Розглянути   спектральні  апарати:  спектроскоп  та  спектрограф,  види  спектрів  випромінювання:  суцільний,  лінійчатий,  смугастий,  закон  Кірхгофа,  спектри  поглинання,  застосування  спектрального  аналізу  в  техніці.  Формувати  вміння  пояснювати  чим  відрізняються  спектри  випромінювання:  суцільний,  лінійчатий,  смугастий,  чим  відрізняються  спектри  випромінювання  від  спектрів  поглинання.  Продовжити  формування  в  учнів  переконань  у  пізнавальності  закономірностей  Природи,  усвідомлення  кінцевої  мети  цього  пізнання;  осмислення  Людиною  свого  місця  в  Природі,  задоволення  практичних  потреб  Людини.  Формувати  політехнічний  кругозір  учнів,  виховувати  їх  інтерес  до  фізичних  знань.  Продовжити  формувати  вміння  учнів  працювати  з  науково – технічною  літературою.  Здійснювати  виховання  в  учнів  гуманістичних  цінностей.

Тип  уроку:   комбінований

Відкриті уроки | Переглядів: 7047 | Додав: звезда | Дата: 04.10.2011 | Коментарі (0)

Мета  уроку:  Розкрити  зміст  основних  засад  спеціальної  теорії  відносності.  Розвивати  вміння  учнів  діалектично  мислити,  встановлювати  причинно – наслідкові  зв’язки. Ознайомити  учнів  із  основними  висновками,  що  випливають  із  постулатів теорії  відносності:  відносність  відстаней  і  проміжків  часу,  релятивістський  закон  додавання  швидкостей.  Розвивати  вміння  учнів  аргументовано  пояснювати  взаємозв’язки  і  закономірності  фізичних  явищ. Встановити  один  із  основних  наслідків  теорії  відносності    взаємозв’язок  маси  та  енергії.  Розглянути  його  використання  у  ядерній  техніці,  фізиці  прискорювачів  і  елементарних  частинок. Здійснювати  виховання  в  учнів  гуманістичних  цінностей.  Формувати  політехнічний  кругозір  учнів,  виховувати  їх  інтерес  до  фізичних  знань.

Тип  уроку:   урок – семінар

Відкриті уроки | Переглядів: 4959 | Додав: звезда | Дата: 04.10.2011 | Коментарі (0)

Пошук
Фраза дня
Свята та події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Прогноз погоди
Дніпродзержинськ 
Час життя сайту
Друзі сайту
Освітній портал Сайт о космосе,НЛО,аномалиях Банк Интернет-портфолио учителей Освітній портал MyReferatik
Новини
Copyright MyCorp © 2024Створити безкоштовний сайт на uCoz