Популярні програми |
| | |
|
|
| | |
|
У категорії матеріалів: 5 Показано матеріалів: 1-5 |
|
Сортувати по:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Переглядам
Мета уроку: Узагальнити й систематизувати знання
учнів про кінематичні величини і зв’язки між ними.
Продовжити формування узагальнених способів
мислительної діяльності, розвивати аналітико – синтетичне мислення та виробляти
уміння швидко розкривати причинно –
наслідкові зв’язки.
Розвивати інтерес учнів до вивчення навчального
предмета.
Тип уроку:
урок
узагальнення й систематизації знань |
На
кожній стадії ми
намагаємося знайти пояснення,
яке знаходиться
у згоді з
уже відкритими ідеями.
А.Ейнштейн
Мета: Показати
учням об’єктивність фізичних
знань, навчити їх
застосовувати набуті знання
на практиці. Здійснити
перевірку і оцінювання
рівня сформованості знань
і вмінь розв’язувати
задачі з теми
„Світлові кванти”.
З’ясувати суть „ультрафіолетової катастрофи”
кінця ΧIΧ ст. Ознайомити
учнів із гіпотезою
Планка. Дати поняття
явища фотоефекту і
його законів.
Продовжити формування узагальнених
способів мислительної діяльності:
вмінь узагальнювати і
конкретизувати, означувати поняття
і пояснювати їх
суть. Здійснювати виховання
в учнів гуманістичних
цінностей.
Тип уроку: урок закріплення
знань, умінь та
навичок. |
Один погляд на
річ, яку можна
у всіх подробицях
бачити, краще,
ніж двогодинне вивчення
цієї речі за
описами...
думка дитини
активна.
Чому ж потрібно
викликати у неї
враження від речей
через розум,
а
не через очі?
Томас Альва
Едісон
Мета уроку: Актуалізувати, узагальнити
й систематизувати знання
учнів з теми,
підготувати учнів до
тематичного оцінювання. Формувати
і вдосконалювати навички
розв’язування розрахункових, якісних
та графічних задач. Продовжити формувати
вміння учнів працювати
з науково – технічною літературою.
Здійснювати виховання в
учнів гуманістичних цінностей. Розвивати
політехнічний кругозір та
інтерес до навчального
предмета.
Тип уроку: узвгальнення та систематизації знань
|
Мета уроку: Розкрити
зміст поняття спектрального аналізу.
Розглянути спектральні апарати:
спектроскоп та спектрограф,
види спектрів випромінювання: суцільний,
лінійчатий, смугастий, закон
Кірхгофа, спектри поглинання,
застосування спектрального аналізу
в техніці. Формувати
вміння пояснювати чим
відрізняються спектри випромінювання: суцільний,
лінійчатий, смугастий, чим
відрізняються спектри випромінювання від
спектрів поглинання. Продовжити
формування в учнів
переконань у пізнавальності закономірностей Природи,
усвідомлення кінцевої мети
цього пізнання; осмислення
Людиною свого місця
в Природі, задоволення
практичних потреб Людини.
Формувати політехнічний кругозір
учнів, виховувати їх
інтерес до фізичних
знань. Продовжити формувати
вміння учнів працювати
з науково – технічною літературою.
Здійснювати виховання в
учнів гуманістичних цінностей.
Тип уроку: комбінований |
Мета уроку: Розкрити зміст
основних засад спеціальної
теорії відносності. Розвивати
вміння учнів діалектично
мислити, встановлювати причинно – наслідкові зв’язки. Ознайомити учнів
із основними висновками,
що випливають із
постулатів теорії
відносності: відносність відстаней
і проміжків часу,
релятивістський закон додавання
швидкостей. Розвивати вміння
учнів аргументовано пояснювати
взаємозв’язки і закономірності фізичних
явищ. Встановити один із
основних наслідків теорії
відносності ― взаємозв’язок
маси та енергії.
Розглянути його використання
у ядерній техніці,
фізиці прискорювачів і
елементарних частинок.
Здійснювати виховання в
учнів гуманістичних цінностей.
Формувати політехнічний кругозір
учнів, виховувати їх
інтерес до фізичних
знань.
Тип уроку: урок –
семінар |
| |
| | |
|
|