Аналізується сутність і зміст "мережевої освіти"
як інновації в сучасній освіті.
Обґрунтовується потреба в модернізації організації структур
управління освітнім процесом. Розглядаються проблеми в діяльності мережевих
педагогічних спільнот та шляхи їх вирішення.
Висвітлюється проблема необхідності організації управління
інноваційними процесами, до яких відноситься "мережева освіта", в
сучасній загальноосвітній школі.
Сучасний випускник має бути здатний до саморозвитку та неперервної самоосвіти.
Результатом самоосвітньої діяльності особистості є її саморозвиток та
самовиховання, які сприяють самореалізації особистості як спеціаліста,
громадянина.
Презентація діяльності методичного об’єднання вчителів
природничо-математичного циклу на семінарі-практикумі для заступників директора
з НВР м. Дніпродзержинська на базі СЗШ № 23