Охотник Галина Григорівна    
Меню сайту
Категорії розділу
Мої статті [6]
Методичні матеріали [21]
Відкриті уроки [5]
Корисні та цікаві матеріали [5]
Хмаринка тегів
Міні-чат
Конкурси

конкурс сайтов
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 407
Статистика
Форма входу
Соціальні мережі
Популярні програми
Головна » Статті » Мої статті

Системне дослідження якості освіти

Для  забезпечення  виконання  дидактичних  завдань  уроків  відповідно  до  їх  мети слід  використовувати  різні  форми  роботи,  надаючи  перевагу  активним методам  навчання,  здійснювати  діалог  із  учнями,  пропонувати  різні  форми  самостійної  і  творчої  роботи. Доречно  віддавати  перевагу  проблемно – пошуковому  методу  викладання  нового  матеріалу,  створенню  на  уроці  ситуацій  успіху,  використанню  системи  дидактичних  посібників,  різнорівневих  вправ  і  тестових  завдань.

Слід приділяти  увагу    визначенню  форм  взаємодії  вчителя  й  учнів,  добору  таких  методів  роботи,  які  роблять  процес  навчання  осмисленим,  сприяють  формуванню  й  розвитку  в  учнів  логічного  мислення,  бажання  вчитися,  самоосвіті  й  самореалізації  учнів.

 

Роль  педагога  на  кожному  уроці   навчити  учнів  самостійно  аналізувати  інформацію,  бачити  прорахунки  у  висловлюваннях  однокласників,  аргументувати  свою  думку,  вміти  відстоювати  або  переглядати  її  в  разі  необхідності,  відшукувати  оптимальні  рішення.

Головне  завдання  вчителя    допомагати  учням  самим  учитися.  Тобто  він  повинен  бути  не  формальним  викладачем,  а  організатором  і  керівником  навчально – пізнавальної  діяльності  учнів.  Такий  учитель  уважно  і  повсякденно  вивчає  учнів,  їхні  можливості  та  здібності,  інтереси  і  схильності,  істинні  причини  труднощів  і  успіхів.  Такий  учитель  у  разі  невдач  не  шукає  їх  в  учнів,  а  шукає  і  знаходить  причини  у  своїй  діяльності.

Учитель  часто  застосовує  аналіз  у  своїй  діяльності.

Індивідуальний  стиль  учителя  може  виявитися  в  його  творчості,  майстерному  володінні  специфікою  мови  навчального  предмету,  умінні  узагальнювати  навчальний  матеріал,  аналізувати  певні  результати  своєї  роботи,  засвоєння  навчального  матеріалу  учнями.

Кожний  розділ  курсу  фізики  має  свою  теоретичну  основу,  фундамент,  на  якому  базується  виклад  матеріалу  і  на  якому  найдоцільніше  проводити  узагальнення  і  систематизацію  знань:  наприклад,  в  класичній  механіці    закони  Ньютона,  далі    закони  термодинаміки  і  основи  МКТ  і  т.  д.

 

На  кожному  уроці  учням  повідомляю,  що  необхідно  знати,  що  вміти.  Наприклад,  на  уроці  в  11  класі  з   теми  „Явище  електромагнітної  індукції”  необхідно

Знати:

1.      Коротку  історію  відкриття  явища  електромагнітної  індукції.

2.      Як  за  допомогою  магнітного  поля  одержати  електричний  струм   (досліди  Фарадея).

3.      Визначення  явища  електромагнітної  індукції.

4.      Значення  явища  електромагнітної  індукції  для  фізики  і  механіки,  його  застосування.

Вміти:

1.         Пояснювати  причини  виникнення  ЕРС  індукції  та  індукційного  струму  у  дослідах  Фарадея.

 

Найбільш  поширеним  є  кількісний  аналіз,  а  найбільш  ефективним    параметричний  аналіз.

Параметричний  (по елементний)   аналіз  дозволяє  об’єктивно  визначити  рівень  індивідуальних  навчальних  досягнень  за  параметрами  оцінки.  Крім  того,  за  середнім  значенням  параметру  можна  зробити  висновок  про  засвоєння  елемента  знань  у  цілому  та  встановити  об’єм  роботи  щодо  корекції  (індивідуально,  окремі  групи  чи  фронтально)  навчального  процесу. 

Здійснення  параметричного  аналізу  передбачає  попередню  розробку  таблиць  оцінювання.

Розв’язування  задач

 

Параметричний   аналіз  розв’язування  задач  дозволяє  визначити  не  тільки  результат,  але  й  прослідкувати  сам  процес    установити  на  якому  етапі  розв’язання  існують  проблеми  і  створювати  адресну  допомогу  учням.

 

В  роботі  класного  керівника  я  використовую  рейтинг  успішності  учнів,  а  також   успішність  учнів  класу  з  кожного  предмету.

 

Категорія: Мої статті | Додав: звезда (09.10.2011)
Переглядів: 824 | Рейтинг: 5.0/7
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук
Фраза дня
Свята та події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Прогноз погоди
Дніпродзержинськ 
Час життя сайту
Друзі сайту
Освітній портал Сайт о космосе,НЛО,аномалиях Банк Интернет-портфолио учителей Освітній портал MyReferatik
Новини
Copyright MyCorp © 2024Створити безкоштовний сайт на uCoz