Охотник Галина Григорівна    
Меню сайту
Категорії розділу
Мої статті [6]
Методичні матеріали [21]
Відкриті уроки [5]
Корисні та цікаві матеріали [5]
Хмаринка тегів
Міні-чат
Конкурси

конкурс сайтов
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 407
Статистика
Форма входу
Соціальні мережі
Популярні програми
Головна » Статті » Мої статті

«Діяльність методичного об’єднання щодо розвитку професіоналізму педагогів» (природничо – математичний цикл)

Науково – методична проблема:

«Створення  сприятливих  умов   для розвитку  інноваційної  особистості  в процесі  навчання  і  виховання  природничо – математичним дисциплінам».

 

Мета і  завдання методичного об’єднання вчителів природничо – математичного циклу

Мета:

Створити  сприятливі  умови  для роботи  вчителя  в  системі особистісного – зорієнтованого навчання,  профілізації  та диференціації  змісту  освіти, відкритого  тестування  та моніторингу  знань,  інтеграції   змісту  освіти,  впровадження технологій  продуктивного навчання.

 

Завдання:

1.             Об’єднати колектив вчителів в роботі над науково – методичною проблемою області.

2.             Визначити пріоритетним завданням вчителя – реалізацію засобами природничої освіти ідеї взаємодії людини, природи і суспільства.

3.             Сприяти зростанню педагогічної майстерності використовуючи оптимально збалансовані, відповідно до професійних запитів вчителів, форми роботи методичного об’єднання.

4.             Роботу вчителя спрямувати на освоєння проектних технологій, на підготовку учнів до зовнішнього незалежного оцінювання.

5.             Здійснювати науково-методичну підтримку переходу на нову програму 12 річної школи.

6.             Забезпечити науково-методичну підтримку роботи вчителів з обдарованими учнями.

7.             Приймати участь у конкурсах професійної майстерності, розробці тестів та інших дидактичних матеріалів.

8.             Продовжити роботу щодо формування  інформаційної  культури  педагогів.

 

Провідні функції методичного об’єднання вчителів

природничо – математичного циклу

 

         методична;

         мотиваційно-цільова;

         комунікативна;

         діагностична;

         планово-прогностична;

         інформаційно-аналітична.

 

Склад методичного об’єднання вчителів природничо – математичного циклу за категорією:

         Спеціаліст першої категорії 29 %

         Спеціаліст вищої категорії 71 %

 

Склад методичного об’єднання вчителів природничо – математичного циклу за стажем роботи:

         від 5 до 10 років 28 %;

         від 20 до 30 років 28 %;

         від 35 до 45 років 44%.

 

Форми роботи методичного об’єднання вчителів

природничо – математичного циклу:

         Творча лабораторія вчителя;

         Майстер-клас;

         Круглий стіл;

         Відкритий урок;

         Предметно-методична декада;

         Семінар-практикум.

 

Рівень розвитку інноваційного потенціалу  вчителів

(використання інноваційних технологій)

2006 рік:

         так  25 %;

         частково  70 %;

         не використовують 5 %.

2009 рік:

         так  71 %;

         частково  29 %.

 

Мета дослідження: «Вивчення і впровадження в роботу новітніх комп’ютерних технологій».

 

Методи дослідження:

1.             Науково – теоретичний аналіз психолого – педагогічної літератури з питання впровадження комп’ютерних технологій в навчально – виховний процес.

2.             Бесіди, анкетування, тестування, аналіз продуктивності діяльності учнів, педагогічні спостереження. (Наприклад, «Динаміка зросту самоосвітньої компетентності учнів»)

3.             Моніторинг навчальної діяльності учнів. (Наприклад, «Моніторинг  навчальних  досягнень  учнів з  профільних  дисциплін»)

 

Напрямки дослідження:

1.              Впровадження нових технологій в процесі викладання фізики, математики, інформатики.

2.              Активні форми організації навчально – пізнавальної діяльності учнів.

3.              Нестандартні форми роботи на уроці.

4.              Створення методично – дидактичної бази.

 

Орієнтовний розподіл часу між етапами інтерактивного уроку:

         Оголошення теми 5 %;

         Мотивація 5 %;

         Інформування учнів 10 %;

         Інтерактивні вправи 60 %;

         Рефлексія 20 %.

 

Орієнтовний розподіл впровадження нових технологій в процесі викладання фізики, математики, інформатики:

         Активні форми проведення 55 %;

         Нестандартні форми проведення 20 %;

         Традиційні уроки 25 %.

 

Робота методичного об’єднання спрямована на прогнозований результат діяльності учнів:

         підвищення якості знань і вмінь;

         використання інформаційно-комунікативних технологій;

         вміння презентувати свої знання і вміння;

         навчання впродовж всього життя.

Як наслідок, формування ключових компетентностей і розвиток творчої особистості.

 

Охотник Г. Г., керівник м / о, вчитель фізики,

спеціаліст вищої категорії, вчитель – методист

 

Категорія: Мої статті | Додав: звезда (09.10.2011)
Переглядів: 1946 | Рейтинг: 5.0/10
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук
Фраза дня
Свята та події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Прогноз погоди
Дніпродзержинськ 
Час життя сайту
Друзі сайту
Освітній портал Сайт о космосе,НЛО,аномалиях Банк Интернет-портфолио учителей Освітній портал MyReferatik
Новини
Copyright MyCorp © 2024Створити безкоштовний сайт на uCoz