Актуальність, мета роботи, завдання, практичне значення.
Науково – методичний проект: "Педагогічні аспекти модернізації фізичної освіти, розвиток креативної особистості”
Актуальність:
Модернізація навчання
фізики пов’язана в
першу чергу з
тенденцією наближення змісту
предмету до рівня
сучасної науки, тому
вона потребує при
побудові шкільного курсу
максимального поєднання основ
класичної і сучасної
фізики, поступового введення
в традиційний учбовий
матеріал нових ідей
і термінології, методів
дослідження, загальних концепцій
для вироблення в
учнів нового стилю
мислення.
Мета роботи:
підвищити
ефективність своєї праці,
впровадити в реальність
зміст навчальної програми
і досягти таких
результатів, щоб кожен
учень умів мислити,
генерувати нові ідеї,
приймати нестандартні рішення.
Тому орієнтиром змісту
освіти є розвиток
особистісного потенціалу дитини,
її самоактуалізація.
завдання
роботи:
·
здійснити теоретичний аналіз щодо
модернізації фізичної освіти,
розвитку креативної особистості;
·
дослідити можливість
втілення в навчально – виховний процес
нових форм та методів проведення
уроку. Задача вчителя
не тільки учити,
але й зробити
цей процес більш
цікавим і радісним.
Практичне
значення:
робота
може допомогти у
втіленні в практику
роботи вчителя фізики
нових форм та
методів проведення уроку.
Рекомендації, які
запропоновані в даній
роботі, можуть бути
використані в педагогічній
практиці удосконалення сучасного
уроку.
|