Охотник Галина Григорівна    
Меню сайту
Категорії розділу
Мої статті [6]
Методичні матеріали [21]
Відкриті уроки [5]
Корисні та цікаві матеріали [5]
Хмаринка тегів
Міні-чат
Конкурси

конкурс сайтов
Наше опитування
Ви, відвідувач сайту:
Всього відповідей: 543
Статистика
Форма входу
Соціальні мережі
Популярні програми
Головна » Статті » Відкриті уроки

Узагальнюючий урок «Кінематика». 10 клас

Структура  та  основний  зміст  уроку:

 

I.              мотивація  навчальної  діяльності  учнів. 

II.           Актуалізація опорних знань. Фронтальна бесіда з використанням узагальнюючої схеми:


 

III. Удосконалення  знань.

1.  узагальнення  вивченого  матеріалу  за  допомогою  заздалегідь  виготовлених  у  вигляді  транспарантів  або  плакатів  системних  класифікаційних  таблиць:

·      згідно  з  видами  руху  „Зведена  таблиця  порівняння  кінематичних   величин  і  формул”;

 

·      порівняння графіків кінематичних  величин (швидкості,  прискорення, координати, шляху) для рухів ах= 0; ах >0; ах <0.

·      У відповідності з видами траєкторії:


2.   Перегляд та коментування відеофрагменів про види та характеристики руху, способи визначення кінематичних величин.

3.        Захист проектів щодо опису видів та характеристик руху в кінематиці.

    

4.    Коригування  знань  і  вмінь  шляхом  групового  пошуку  причинно – наслідкових зв’язків кінематичних величин і видів руху.



5.        Рекомендації щодо розв’язування задач з кінематики.

 

Особливості    розв’язування   задач   з   кінематики

 

              Задачі  в  кінематиці  поділяються  на  два  типи:

Ι  тип – за відомими значеннями швидкості (прискорення) визначити рівняння руху тіла.

ΙΙ тип – за відомими рівняннями руху тіла визначити параметри його руху, тобто знайти координату, переміщення, швидкість або прискорення.

 

    Під  час  розв’язування  задач  кінематики  необхідно:

 

1.    Уважно вивчити умову задачі, її зміст і запитання.

2.    Проаналізувати дані і встановити доцільність зведення їх до певної системи одиниць (СІ).

3.    Визначити тип задачі (якісна, обчислювальна).

4.    Зробити короткий запис умови задачі за допомогою умовних позначень і вхідних даних в обраній системі одиниць.

5. Встановити характер руху (рівномірний, рівнозмінний) і його вид (прямолінійний, криволінійний, обертальний), обрати тіло відліку і напрями осей координат так, щоб математичні описання були якомога простішими.

6. Виконати малюнок в обраній системі координат, вказати напрями переміщення, швидкості і  (або) прискорення. Малюнок слід виконувати акуратно з дотриманням (по можливості) масштабу і основних правил креслення, оскільки правильність та чіткість малюнка визначає можливість аналізу наступної дії.

7. Спроектувати на координатні осі вектори переміщення, швидкості або прискорення і записати закон (рівняння руху в загальному вигляді).

8.    Виконати математичні перетворення виразів для визначення шуканих величин.

9.    Визначити одиницю фізичної величини та її числове значення.

10.  Проаналізувати знайдені результати.

11.  Записати відповідь та її короткий фізичний зміст.

    

6.        Робота з моделями «Открытая физика»:


1.3. Відносність руху.

Змінюючи модуль і напрямок швидкості човна, швидкість течії річки і точку старту човна, спостерігайте за траєкторією човна через річку.









1.4. Переміщення і швидкість.

Модель ілюструє поняття переміщення і швидкості при рівноприскореному русі тіла вздовж осі Х.










1.5. Швидкість та прискорення.

Модель демонструє графіки руху тіла з постійним прискоренням.











1.6. Графіки рівноприскореного руху.

Модель демонструє графіки рівноприскореного руху тіла











1.7.  Рівноприскорений рух тіла.

Вибираючи величини початкової швидкості та прискорення бігуна спостерігайте за зміною з часом координати. Пройденого шляху та швидкості.










1.9. Рівномірний рух по колу.

Модель для вивчення кінематики рівномірного руху по колу. В будь – який момент часу швидкість тіла можна розкласти на складові по осям Х та Y.

Можна прослідкувати вплив зміни радіуса кола R і величини швидкості тіла υ на частоту обертання.


















III.       Підсумки.  Домашнє  завдання.

 

Демонстрації,  матеріальне  забезпечення  уроку:

1.      ППЗ  «Фізика – 9».

2.      ППЗ  «БЕН».

3.      Компьютерный курс «Открытая физика».

4.      ОК «Библиотека наглядних пособий».

5.      Мультимедійна презентація «Кінематика».

6.      Таблиці з «Кінематики».

7.      Механічні візки.

 

Домашнє  завдання:   Повторити тему «Кінематика»

 

  

  

 

  

 

             

 

 

Категорія: Відкриті уроки | Додав: звезда (13.10.2011)
Переглядів: 8112 | Теги: Урок фізики, 10 клас, Кінематика | Рейтинг: 4.9/14
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук
Фраза дня
Свята та події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Прогноз погоди
Дніпродзержинськ 
Час життя сайту
Друзі сайту
Освітній портал Сайт о космосе,НЛО,аномалиях Банк Интернет-портфолио учителей Освітній портал MyReferatik
Новини
Copyright MyCorp © 2024Створити безкоштовний сайт на uCoz