Особливості вивчення базових навчальних дисциплін у 2015/2016 навчальному році пов’язані, першою чергою, зі змінами, внесеними до навчальних програм.
На виконання наказів Міністерства освіти і науки України
від 05.11.2014 № 1275 «Про проведення експертизи та громадського обговорення типових навчальних планів та навчальних програм для початкової школи» та
від 06.02.2015 № 100 «Про розвантаження навчальних програм для учнів 5 – 9 класів загальноосвітніх навчальних закладів» до навчальних програм внесено зміни, спрямовані на їх розвантаження, врахування вікових особливостей розвитку дитини, відповідність сучасному розвитку науки та технологій.
12 сервісів для викладачів та вчителів зі створення повноцінних, коротких і мікрокурсів
Нові освітні технології хороші тим, що дозволяють кожному не тільки вчитися, а й вчити. Edutainme знайшли 12 сервісів, кожний з яких дозволяє без особливих зусиль провести свій курс, а деякі - ще й заробити на цьому.
Портал Edudemic составил список самых необходимых образовательных инструментов, без которых не обойдётся ни один современный учитель.
Edudemic — это американский медиапортал, который, как и мы, пишет о будущем образования и новых образовательных технологиях. Каждый год его авторы составляют хит-парад самых распространённых среди американских учителей сервисов. Абсолютно все эти инструменты с успехом могут применяться и российскими коллегами, поэтому мы приводим составленный список практически в неизменном виде. При этом мы взяли на себя смелость дополнить его другими ресурсами — как отечественными, так и зарубежными, которыми делились с вами ранее. Кое-какие инструменты вы совершенно точно используете ежедневно, а вот о парочке из них, зуб даём, вы услышите впервые.
Заповнення журналу є одним із важливих моментів роботи вчителя. Класний журнал – державний нормативно-фінансовий документ. Нормативний мінімум, що регулює й регламентує діяльність учителя в роботі з класним журналом, такий:
наказ Міністерства освіти і науки України від 03.06.2008 № 496 «Про затвердження Інструкції з ведення класного журналу учнів 5-11(12)-х класів загальноосвітніх навчальних закладів»;
постанова Кабінету Міністрів України від 14.01.2004 № 24 «Про затвердження Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти» (із змінами і доповненнями, внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 27.08.2010 № 776);
наказ Міністерства освіти і науки України від 05.05.2008 № 371 «Про затвердження критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти».
Шкільний курс фізики - основний компонент природничої освіти школярів. Він вносить істотний внесок у вирішення завдань загальної освіти, забезпечуючи формування в учнів єдиної фізичної картини Світу, наукового світогляду, розвиток їх інтелектуальних, творчих здібностей, прищеплення ціннісних орієнтацій, підготовку до життя в умовах сучасного суспільства.
Головна мета навчання фiзики в середнiйшколi полягає в розвитку особистостiучнiв засобами фiзики як навчального предмета, зокрема завдяки формуванню в них фізичних знань, наукового свiтогляду i вiдповiдного стилю мислення, екологiчної культури, розвитку в них експериментальних умiнь i дослiдницькихнавикiв, творчих здiбностей i схильностi до креативного мислення.
То, что Википедия и Гугл – «спонсоры» нынешнего среднего и высшего образования, спорить не приходиться. Но вот как много мы знаем о величайшей энциклопедии современности?
Google – это вам не просто поисковик и почта. Кроме общеизвестных возможностей, которые предоставляет этот интернет-гигант, есть и весьма оригинальные, а также полезные в общеобразовательном смысле ресурсы.
Действительно полезным можно назвать вопрос, на который не просто нужно ответить, основываясь на учебнике или лекции, а запустить все, что имеется в арсенале – от логики до жизненного опыта. Недаром до сих пор такой известностью пользуется майевтика Сократа как метод получения знаний через наводящие вопросы.
Правильно спросить ученика – это запустить его мыслительные процессы, а не заставить тупо реагировать на «внешний раздражитель» (вроде «Когда началась Вторая мировая война?»). Речь о том, что умело поставленные вопросы могут спровоцировать усиленный интерес к проблеме, дискуссию, обсуждение, выявить потребность в дополнительном изучении, включить фантазию и эмоции, а как результат – оставить в памяти ученика и студента чуть больше, чем просто новую информацию.
Итак, список из пятидесяти вопросов, которые позволят учащимся задуматься над тем, как они сами думают, составила Лиза Чисер из Florida International University.
Аналізується сутність і зміст "мережевої освіти"
як інновації в сучасній освіті.
Обґрунтовується потреба в модернізації організації структур
управління освітнім процесом. Розглядаються проблеми в діяльності мережевих
педагогічних спільнот та шляхи їх вирішення.
Висвітлюється проблема необхідності організації управління
інноваційними процесами, до яких відноситься "мережева освіта", в
сучасній загальноосвітній школі.