Охотник Галина Григорівна    
Меню сайту
Категорії розділу
Мої статті [6]
Методичні матеріали [21]
Відкриті уроки [5]
Корисні та цікаві матеріали [5]
Хмаринка тегів
Міні-чат
Конкурси

конкурс сайтов
Наше опитування
Ви, відвідувач сайту:
Всього відповідей: 543
Статистика
Форма входу
Соціальні мережі
Популярні програми
Головна » Статті

Всього матеріалів в каталозі: 37
Показано матеріалів: 31-37
Сторінки: « 1 2 3 4

Учителі в роботі з обдарованими дітьми керуються класифікацією методів М. Лейтеса:

  • метод  евристичного дослідження;
  • метод конструювання правил (дослідження можуть бути створені, «відкриті» учнями);
  • метод гіпотез (конструювання версій відповідей на поставлене вчителем запитання або проблему);
  • метод взаємного навчання («Почув ― і забув, побачив ― і запам’ятав, зробив ― і усвідомив, пояснив комусь ― і зрозумів» (китайська мудрість));
  • метод учнівського планування (планування освітньої діяльності на визначений період (урок, день, тиждень або з теми, розділу тощо));
  • метод створення освітніх програм учнями;
  • методи самоорганізації навчання можливо реалізувати за допомогою використання комп’ютера під час вивчення теми з навчального предмета. Основну роботу зі складання програм можуть виконувати й залюбки виконують самі учні. Учителі також розробляють тестові та контрольні завдання, схеми і таблиці, презентації, відео– та аудіо ряд записів, які можуть проробити, прослухати та продивитись на комп’ютері під час уроку;
  • метод дидактичної гри має найбільшу силу впливу на обдарованих дітей. За допомогою гри в них розвиваються потенційні можливості, вони самореалізуються за умови, коли самі є виконавцями та співавторами;
  • словесні методи. Серед них найрезультативнішими виявилися методи бесіди (евристичної та аналітичної), коментування та творчого переказу. Серед практичних потрібно обирати для роботи з обдарованими дітьми лише проблемно – пошукові та творчого характеру
Методичні матеріали | Переглядів: 5820 | Додав: звезда | Дата: 30.07.2011 | Коментарі (0)

Інформаційні технології відкривають учням доступ до нетрадиційних джерел інформації, підвищують ефективність самостійної роботи, дають цілком нові можливості для творчості, дозволяють реалізувати нові форми і методи навчання.

Методичні матеріали | Переглядів: 891 | Додав: звезда | Дата: 30.07.2011 | Коментарі (0)

При  складанні  тематичного  плану  перед  учителем  виникає  завдання:  як  побудувати  процес  вивчення  теми  (розділу)  так,  щоб  на  уроці  було  оптимально  розв’язано  три  основні  дидактичні  завдання:  первинне  опрацювання  нового  навчального  матеріалу,  закріплення  і  розвиток  його,  контроль  і  оцінка  знань  та  результатів  навчальної  роботи.  Відведений  програмою  час  слід  раціонально  розподілити  для  успішного  розв’язання  цих  завдань.  Кожен  урок  має  бути  призначений  для  досягнення  однієї  чи  кількох  основних  дидактичних  цілей.

Методичні матеріали | Переглядів: 4989 | Додав: звезда | Дата: 30.07.2011 | Коментарі (0)

Для  того  щоб  навчити  іншого,  потрібно  більше  розуму,

ніж  для  того,  щоб  навчитися  самому.

М.  монтель

Методичні матеріали | Переглядів: 1549 | Додав: звезда | Дата: 28.07.2011 | Коментарі (0)

Досвід роботи свідчить, що найбільш ефективним за результатами є інтерактивне навчання.

Методичні матеріали | Переглядів: 5228 | Додав: звезда | Дата: 04.07.2011 | Коментарі (0)

характерною ознакою XXI століття є істотне збільшення інтенсивності людської діяльності у всіх сферах життя. Це вимагає від людини універсальності в усьому: володіти декількома професіями, багатьма мовами, уміти працювати зі складною технікою. Життєву активність за цих умов може зберегти тільки та людина, що здатна до самоосвіти і самовдосконалення, що вміє брати на себе відповідальність, організовувати свою роботу.

Методичні матеріали | Переглядів: 5199 | Додав: звезда | Дата: 04.07.2011 | Коментарі (0)

Урок ― це дзеркало загальної і педагогічної культури вчителя, мірило його інтелектуального багатства, показник його кругозору, ерудиції (Василь Сухомлинський)

Загальновідомо,  що  основною  формою  організації  навчальних  занять  у  школі  є  урок.  Саме  ця  форма  організації  навчальних  занять  дозволяє  поєднувати  роботу  класу  в  цілому  й  окремих  груп  учнів  з  індивідуальною  роботою  кожного  учня.  Урок    вирішальна  ланка  у  навчальному  процесі,  і  якість  знань  учнів  залежить  перш  за  все  від  науково – методичного  рівня  кожного  уроку  і  системи  уроків  в  цілому.

Методичні матеріали | Переглядів: 2228 | Додав: звезда | Дата: 03.07.2011 | Коментарі (0)

Пошук
Фраза дня
Свята та події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Прогноз погоди
Дніпродзержинськ 
Час життя сайту
Друзі сайту
Освітній портал Сайт о космосе,НЛО,аномалиях Банк Интернет-портфолио учителей Освітній портал MyReferatik
Новини
Copyright MyCorp © 2024Створити безкоштовний сайт на uCoz