Ключовим моментом всього якраз і є двигун AR-22, який є модернізованою версією реактивних двигунів багаторазового використання, що свого часу використовувалися у програмі космічних Шатлів. Спалюючи в своїх камерах суміш рідкого водню і рідкого кисню, цей двигун виробляє 170 тисяч кілограм тяги, чого цілком достатньо для виконання основного завдання місії. Крім цього, оновлений двигун може працювати набагато довше, ніж його попередники.
Новий двигун AR-22 має більш високу надійність і більш високу ремонтопридатність. Він може витримати 55 місій, проходячи розширене регламентне обслуговування через кожні 10 місій. Для прискорення обслуговування та відновлення двигун встановлюється на шарнірній підвісці, а обслуговування космічного апарату чимось буде схоже на подібну процедуру у звичайного літака.
Перший двигун AR-22 проходитиме щоденне тестування в Центрі космічних досліджень імені Стенніса компанії Aerojet Rocketdyne в Міссісіпі. Під час цих тестів буде визначено рівень відповідності конструкції двигуна жорстким умовам багаторазового використання. Крім цього, випробування двигуна дозволять фахівцям компанії Aerojet Rocketdyne доопрацювати і модернізувати всю оточуючу двигун супутню інфраструктуру.
Джерело
|