Учень:
називає винахідників теплових машин;
наводить приклади використання теплових машин,
розрізняє роботу і теплообмін, нагрівник, робоче тіло і охолоджувач;
формулює перший закон термодинаміки і записує його формулу;
може
описати будову теплових двигунів, побутового холодильника та розрізняє їх основні конструктивні елементи;
обґрунтовувати необоротність теплових процесів;
характеризувати зміст понять: внутрішня енергія, кількість теплоти, робота;
здатний
спостерігати прояви законів термодинаміки у природі;
робити висновки про можливі шляхи вивільнення, трансформації й використання внутрішньої енергії тіла;
може
розв’язувати задачі на застосування першого закону термодинаміки;
досліджувати екологічні проблеми, пов’язані із вивільненням, передачею і використанням теплової енергії в регіоні та оцінювати їх стан.