Розділ 1. МАГНІТНІ ЯВИЩА |
||
Орієнтовна кількістьсть годин |
Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів |
Зміст навчального матеріалу |
17/ 14 |
Учень/учениця Знаннєвий компонент: розуміє механізми магнітної взаємодії, електромагнітної індукції, магнітної левітації; матеріальність магнітного поля, гіпотезу Ампера; володіє поняттям, формулює визначення фізичної величини (індукція магнітного поля) та її одиниці; пояснює досліди Ерстеда, Фарадея, принцип дії електромагніту, електродвигуна, електровимірювальних приладів; знає прояви магнітного поля Землі.
Діяльнісний компонент: застосовує формулу сили Ампера під час розв’язування задач різних типів; графічно зображає магнітне поле; визначає напрямки індукції магнітного поля, сили Ампера, індукційного струму; складає електромагніт.
Ціннісний компонент: оцінює значення магнітного поля Землі для життєдіяльності організмів; оцінює важливість, переваги та недоліки розвитку різних напрямків електроенергетики; роль видатних учених у розвитку знань про електромагнетизм |
Магнітні явища. Дослід Ерстеда.
Магнітне поле.
Магнітне поле провідника зі струмом. Дія магнітного поля на провідник зі струмом.
Індукція магнітного поля. Сила Ампера.
Магнітні властивості речовин та їх застосування. Гіпотеза Ампера.
Постійні магніти, взаємодія магнітів. Магнітне поле Землі.
Електромагніти. Магнітна левітація.
Електродвигуни, гучномовці.
Електровимірювальні прилади.
Явище електромагнітної індукції. Досліди Фарадея. Індукційний електричний струм.
Генератори індукційного струму. Промислові джерела електричної енергії.
Лабораторні роботи № 1. Складання та випробування електромагніту. № 2. Спостереження явища електромагнітної індукції.
Демонстрації
|
1 |
Захист навчальних проектів |
|
|
Навчальні ресурси для наскрізних змістових ліній: ситуативні вправи і задачі на вплив магнітних полів; правила безпеки при експлуатації побутових приладів, електродвигунів тощо |