Охотник Галина Григорівна    
Меню сайту
Категорії розділу
Мої файли [5]
Нормативна база [2]
Календарно-тематичне планування [15]
Мої конспекти уроків [2]
Дидактичні матеріали [1]
Проекти, презентації [5]
Матеріали учасника конкурсу «Учитель року - 2013» (номінація «Фізика») [6]
ЕЗН [1]
Узагальнення, систематизація знань [13]
Схеми, таблиці [23]
Пазли on line [2]
Хмаринка тегів
Міні-чат
Конкурси

конкурс сайтов
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 407
Статистика
Форма входу
Соціальні мережі
Популярні програми
Головна » Файли

Всього матеріалів в каталозі: 75
Показано матеріалів: 11-20
Сторінки: « 1 2 3 4 ... 7 8 »

І. Загальні положення

1.1. Це Положення розроблено відповідно до Закону України "Про загальну середню освіту", Державного стандарту базової і повної середньої освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 січня 2004 року № 24 (далі - Державний стандарт базової і повної середньої освіти), підпункту 3 пункту 1 додатка 2 "Завдання і заходи з виконання Державної цільової соціальної програми підвищення якості шкільної природничо-математичної освіти на період до 2015 року" до Державної цільової соціальної програми підвищення якості шкільної природничо-математичної освіти на період до 2015 року, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 13 квітня 2011 року № 561, Положення про навчальні кабінети загальноосвітніх навчальних закладів, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 20 липня 2004 року № 601, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 9 вересня 2004 року за № 1121/9720.

1.2. Це Положення визначає загальні та спеціальні вимоги до розташування, матеріально-технічного обладнання та науково-методичного оснащення кабінетів з природничо-математичних предметів (далі - кабінети з ПМП) і є обов'язковим для використання в загальноосвітніх навчальних закладах незалежно від типу та форми власності.

1.3. У цьому Положенні терміни вживаються у таких значеннях:

  • засоби навчання та обладнання - навчально-наочні посібники, технічні засоби навчання, обладнання навчального, загального та спеціального призначення для загальноосвітніх навчальних закладів;
  • кабінет з ПМП - приміщення загальноосвітнього навчального закладу, оснащене сучасними засобами навчання та шкільним обладнанням, у якому проводиться навчально-виховна робота з учнями відповідно до Державного стандарту базової і повної середньої освіти, навчальних планів та програм, а також науково-методична робота з природничо-математичних предметів: кабінет (лабораторія) біології, кабінет географії, кабінет математики, кабінет (лабораторія) фізики, кабінет (лабораторія) хімії.
Нормативна база | Переглядів: 750 | Завантажень: 52 | Додав: звезда | Дата: 07.02.2014 | Коментарі (0)

Навчальна програма з фізики для 7-9 класів підготовлена робочою групою у складі: О.І. Ляшенко, доктор педагогічних наук, професор, академік НАПН України (керівник групи); В.Г. Бар’яхтар, доктор фізико-математичних наук, професор, академік НАН України; Л.Ю. Благодаренко, доктор педагогічних наук, доцент; М.В. Головко, кандидат педагогічних наук, доцент; Ю.І. Горобець, доктор фізико-математичних наук, професор, член-кореспондент НАПН України; Т.М. Засєкіна, учитель фізики, кандидат педагогічних наук; В.Д. Карасик, учитель фізики, Заслужений учитель України, переможець Всеукраїнського конкурсу "Учитель року-2005"; О.В. Ліскович, завідувач лабораторії Миколаївського ОІППО; М.Т. Мартинюк, доктор педагогічних наук, професор, член-кореспондент НАПН України; І.Ю. Ненашев, учитель фізики, лауреат Всеукраїнського конкурсу "Учитель року-1996"; Н.А. Охрименко, методист Донецького ОІППО; В.Д. Сиротюк, доктор педагогічних наук, професор; М.І. Шут, доктор фізико-математичних наук, професор, академік НАПН України.

Нормативна база | Переглядів: 3406 | Завантажень: 446 | Додав: звезда | Дата: 07.02.2014 | Коментарі (0)


Усього 70 год, 2 год  на тиждень, із них –  3 год резервний час

Предмет «Природознавство» в 5 класі продовжує курс природознавства початкової школи. Передбачається, що здобуття нових знань, а також  узагальнення, розширення і поглиблення природничих знань, умінь і навичок, набутих у початковій школі, забезпечать достатню основу для вивчення біології, хімії, географії, фізики як самостійних предметів у 6-9 класах.
Календарно-тематичне планування | Переглядів: 1676 | Завантажень: 472 | Додав: звезда | Дата: 08.01.2014 | Коментарі (1)


Актуальність проблеми зумовлена необхідністю пошуків різноманітних форм і методів використання комп’ютера в навчально-виховному процесі у школі з тим, щоб зробити уроки з фізики по справжньому продуктивними, процес навчання цікавим, здійснювати диференційований підхід до навчання, об'єктивно і своєчасно проводити контроль і підведення підсумків.

Мета дослідження – проаналізувати комп’ютерні технології в навчально-виховному процесі на уроках фізики.

Об’єкт дослідження – сучасні технології навчання з використання коп’ютера в навчально-виховному процесі у школі.

Предмет дослідження – форми і методи використання комп’ютера і комп’ютерних технологій в навчальному процесі в школі на уроках фізики.

Гіпотеза дослідження – впровадження в навчально-виховний процес загальноосвітніх шкіл різнобічних форм і методів роботи з використанням комп’ютера і комп’ютерних технологій сприяє розвитку самостійності, активності учнів, залучає і привчає їх до пошукової творчої діяльності, розвиває уяву і модельне бачення.

Завдання дослідження:

  • Надати поняття нових інформаційних технологій навчання.
  • Визначити задачі та технічне забезпечення навчання в комп’ютерному середовищі.
  • Проаналізувати використання сучасних інформаційних технологій в освіті і принципи впровадження комп'ютерів в навчальний процес.
  • Дослідити шляхи використання комп’ютера і комп’ютерних технологій на уроках фізики у сучасній школі.
  • Розкрити форми і методи використання комп'ютера і комп'ютерних технологій в навчальному процесі в школі на уроках фізики.

Основними  педагогічними  цілями  використання комп’ютерних  технологій  навчання  фізики  є:

  • розвиток  творчого  потенціалу  учнів,  їх  здібностей  до  комунікативних  дій,  умінь  експериментально – дослідницької  діяльності,  підвищення  мотивації  навчання;
  • інтенсифікація  всіх  рівнів  навчально – виховного  процесу,  підвищення  його  ефективності  та  якості;
  • реалізація  соціального  замовлення,  зумовленого  інформатизацією  сучасного  суспільства  (підготовка  користувача  засобами  комп’ютерних  технологій)


Сьогодні, коли навколо йде безперервна комп'ютеризація, ми захоплюємося красою і багатством створеного Людиною-Творцем Комп'ютерного Всесвіту. Наш з учнями освітній простір - це гармонійний синтез інформаційних технологій і творчості.


Метод  проектів  дозволяє  розв'язати  багато  завдань фізичної  освіти  школярів:

  • Реалізація  учнями  як  дослідницьких, так  і  практичних  завдань  дає  їм  можливість почуватися  особистостями,  причетними  до  справ суспільства;
  • Учні,  виконуючи  проекти, виробляють  навички  комунікації  із  зовнішнім  світом;
  • Метод  проектів  розвиває  творчу  думку та  навички  роботи  з  джерелами  інформації,  а  також є  тим  середовищем,  у  якому  учні  набувають  сил, упевненості,  а  ситуація  успіху  може  стати  відправною точкою  для  подальшого  саморозвитку  у  власних  очах  


Опис власного педагогічного досвіду вчителя фізики Охотник Галини Григорівни  

«Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках фізики»

Об’єкт дослідження: інформаційно-комунікаційні технології на уроках фізики.

Мета дослідження: з’ясувати місце і роль інформаційно-комунікаційних технологій в процесі викладання фізики в школі; дослідити використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках фізики.

Актуальність та  ідея досвіду: Стрімкий перехід сучасного суспільства до ери глобальної комп’ютеризації не може не викликати змін у викладанні навчальних предметів, в тому числі фізики. Сучасний світ вимагає від сучасної молоді вміння користуватись комп’ютерною технікою,  володіти певними знаннями новітніх інформаційних технологій і застосовувати їх у різних сферах життєдіяльності. Досить актуальне упровадження нових технологій у навчальний процес сприяє всебічному розвитку особистості, активізує навчальну діяльність учнів, сприяє творчому зросту дитини.



Проекти, презентації | Переглядів: 2140 | Завантажень: 562 | Додав: звезда | Дата: 22.10.2011 | Коментарі (0)

Пошук
Фраза дня
Свята та події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Прогноз погоди
Дніпродзержинськ 
Час життя сайту
Друзі сайту
Освітній портал Сайт о космосе,НЛО,аномалиях Банк Интернет-портфолио учителей Освітній портал MyReferatik
Новини
Copyright MyCorp © 2024Створити безкоштовний сайт на uCoz