
Ультраконденсатор не стане універсальним рішенням, але він міг би зайняти нішу батарей швидкого використання, де енергію не потрібно зберігати довго. Наприклад, в системах рекуперативного гальмування літій-іонні батареї не дуже ефективні, через невідповідності швидкості процесу і темпів зарядки. А надшвидкий ультраконденсатор здатний «зловити» всю енергію, щоб через хвилину-іншу віддати її при виконанні іншого маневру.
У конструкції ультраконденсатора використані лише алюміній і вуглець, тут не потрібні рідкоземельні елементи тому він дешевий у виробництві. А ще таку батарею можна інтегрувати прямо в шасі, зробити частиною дверей або крила, без погіршення експлуатаційних властивостей і необхідності виділяти окремий відсік. У комбінації ультраконденсатора з класичною літій-іонною батареєю виходить зручний і багатофункціональний гібридний акумулятор. Їх виробництво заплановано на другу половину 2019-го.
Джерело
|