Охотник Галина Григорівна    
Меню сайту
Категорії розділу
Мої статті [6]
Методичні матеріали [21]
Відкриті уроки [5]
Корисні та цікаві матеріали [5]
Хмаринка тегів
Міні-чат
Конкурси

конкурс сайтов
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 407
Статистика
Форма входу
Соціальні мережі
Популярні програми
Головна » Статті » Методичні матеріали

Прийоми, форми та види роботи з обдарованими дітьми

прийоми роботи з обдарованими дітьми

 

1.          Творчі, тематичні, індивідуальні завдання, спрямовані на розширення та поглиблення знань.

2.           Проблемно – ситуативні завдання, які формулюються так, щоб набули характеру морально – етичної чи суспільно – політичної проблеми, яку необхідно розв’язати учням, користуючись різними мисленевими операціями.

3.           науково – дослідницька діяльність це шлях ознайомлення учнів з методами наукового пізнання, який формує:

  • Пізнавальну компетентність;
  • Самоосвітню компетентність;
  • Особистісну компетентність (розвиток індивідуальних здібностей, талантів);
  • Соціальну компетентність (співпраця, робота в команді, здатність приймати рішення, розуміння особистісних потреб та вимог).

Під час науково – дослідницької  діяльності у обдарованих дітей формуються теоретичні й філософські підходи, експериментаторські вміння, винахідницькі навички та відчуття себе громадянином.

Результатом науково – дослідницької  діяльності є захист творчих робіт (колективних проектів, рефератів, випуск наукових учнівських журналів тощо).

4.            Індивідуальне навчання ― робота з обдарованими дітьми за індивідуальними планами.

5.         Профільні класи. Специфікою цих класів є цілеспрямований розвиток певного типу обдарованості. Діти вивчають, крім загально обов’язкових предметів, ще й ті предмети, які відповідають обраному профілю. Наприклад, якщо це профільний клас з гуманітарним (філологічним) напрямом навчання, то школярі вивчають такі дисципліни: вступ до мовознавства, літературознавство, усну народну творчість, мають практикум з української чи англійської мови тощо.

6.            Класи з поглибленим вивченням окремих предметів.

 

 

Форми та види позакласної роботи з обдарованими дітьми

 

1.            Виконання позанавчальних завдань.

2.            Відвідування занять гуртка.

3.            Участь у масових тематичних заходах:

  • літературних вечорах;
  • оглядах – конкурсах художньої, технічної та інших видах творчості;
  • зустрічі з ученими, науковими працівниками, людьми, які працюють у сфері інтересів учнів тощо;
  • участь у різноманітних науково – практичних конференціях;
  • конкурси, концерти, постановки, спортивні змагання;
  • КВК, «Що? Де? Коли?», «Поле чудес», «Як стати міліонером»;
  • турніри знавців;
  • вікторини;
  • інтелектуальні аукціони;
  • творчі тренінги;
  • ток – шоу, бізнес – шоу;
  • теле -, радіо вікторини;
  • інтелектуальні марафони;
  • факультативи;
  • участь в олімпіадах (шкільних, міських, обласних, всеукраїнських з різних предметів);
  • мікро викладання (участь замість учителя) з певного предмета.кові и для роботи з обдарованими диітьми амореалізуються ії, відео - та
Категорія: Методичні матеріали | Додав: звезда (30.07.2011)
Переглядів: 5837 | Рейтинг: 4.6/10
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук
Фраза дня
Свята та події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Прогноз погоди
Дніпродзержинськ 
Час життя сайту
Друзі сайту
Освітній портал Сайт о космосе,НЛО,аномалиях Банк Интернет-портфолио учителей Освітній портал MyReferatik
Новини
Copyright MyCorp © 2024Створити безкоштовний сайт на uCoz