Охотник Галина Григорівна    
Меню сайту
Категорії розділу
Шкільні новини [6]
Новини освіти [19]
Наука і Технології [1312]
Новини космонавтики [201]
Методичний кабінет [7]
Хмаринка тегів
Міні-чат
Конкурси

конкурс сайтов
Наше опитування
Ви, відвідувач сайту:
Всього відповідей: 543
Статистика
Форма входу
Соціальні мережі
Популярні програми
Головна » 2018 » Червень » 7 » 11 грандіозних мегапроектів сучасності
00:09
11 грандіозних мегапроектів сучасності

Панамський канал, Панама

Знаменитий канал був проритий в 1914 році, так що ж він робить в цьому топі? Вся справа в тому, що індустрія не стоїть на місці. У 2016 році був розроблений проект з розширення каналу і збільшення його довжини більше ніж на 6 км. В результаті, масштабне будівництво вимагало 4 400 000 кубометрів бетону, але обирати, особливо, не доводиться: за минуле століття кораблі помітно виросли в розмірах.

Чюо-сінкасен, Японія

Залізниця — це не обов’язково гуркіт сталевих коліс по рейкових стиках. У 2014 році Японія розпочала будівництво першої лінії магнітолевітаційної залізниці, яка повинна зв’язати Токіо, Нагою і Осаку до 2027 року. Загальна вартість будівництва за попередніми оцінками складе $57 млрд — фантастична сума. Загальна довжина залізничної лінії складе 287 км, при цьому потяг зможе розігнатися до 500 км/год — в результаті від Токіо до Нагої можна буде дістатися лише за 40 хвилин. Основний маршрут пролягатиме під землею і в межах спеціальних тунелів.

Метро Доха, Катар

На даний момент на території Катару розгорнуто амбітний проект під загальною назвою Doha Metro Line. Залізнична лінія, загальна довжина якої складе понад 210 км, розраховує охопити 100 станцій (з них 60 зводиться прямо зараз). В рамках проекту будуть запущені найшвидші у світі потяги на автопілоті, які зможуть розвивати швидкість до 100 км/год. Відкриття нової лінії заплановано на 2019 рік.

Гендфортський комплекс, штат Вашингтон

На цей проект з очищення навколишнього середовища, який по праву вважається найбільшим у світі, були витрачені незлічені мільярди доларів. З 1943 по 1987 роки на південному сході Вашингтона було побудовано 9 ядерних реакторів і 5 комплексів з переробки плутонію, запущених у рамках світової ядерної програми. До 1989 році від спадщини військового часу довелося спішно позбавлятися — а для цього необхідно було очистити 241 мільйон літрів розчину, що містить радіоактивні компоненти. Для цих цілей були використані 177 підземних резервуарів, в яких небезпечну речовину було поміщено на довгострокове зберігання.

Євротунель, Великобританія-Франція

Також відомий як тунель під Ла-Маншем, цей двошляховий залізничний тунель з’єднує континетальную Європу з Великобританією. Його протяжність становить приблизно 51 км, з яких 39 проходять прямо під протокою Ла-Манш. Проект, який розроблявся шість років, передбачав створення двох тунелів для поїздів діаметром по 7,6 метра, які були б доступні для потягів 365 днів на рік. В даний час Євротунель є найдовшим підводним тунелем у світі і пролягає на глибині 75 метрів нижче рівня дна.

Міст Порт-Манн, Ванкувер

Ця грандіозна споруда була зведена в 2012 році і довгий час утримувала титул найширшого мосту в світі і другого за величиною мосту на території Північної Америки. Для створення надійного кріплення довелося використовувати 288 сталевих тросів, в результаті чого загальна довжина моста склала 2093 метра.

Гребля «Три ущелини», Китай

Ми навіть не можемо уявити кількість бетону, необхідну для будівництва найбільшої дамби в світі. Побудований на річці Янцзи, цей 17-річний 59-мільярдний проект має висоту 595 футів, 131 фут в ширину і більше 7 600 метрів у довжину, а 32 головних турбіни виробляють 98 млн. кВт·год електроенергії на рік.

Лондонська залізниця, Велика Британія, Лондон

Лондон продовжує рости під землею. Вісім тунельних машин останнім часом прорили 26 нових миль тунелю для нового шляху метрополітену, який дозволить з’єднати 40 станцій, у тому числі 10 абсолютно нових, для покращення транспортування у найбільшому місті Англії

Сунцзянський Готель, Китай

Власний водоспад – це ключова особливість даного готелю, вбудованого в кар’єр висотою 328 футів на захід від Шанхаю. 19-поверховий готель буде мати водоспад, що спускається по середині і два поверхи готелю, які будуть повністю знаходитись під водою.

Стейт Роут 520 Плавучий міст, Сіетл

Бетон плаває досить добре в Сіетлі, де інженери побудували 7,710 футовий плавучий міст, найдовший в світі. Новий  міст Стейт Роут 520 замінить поточний найдовший в світі міст на ділянці шосе, що плаває через озеро Вашингтон, з’єднуючи Сіетл з узбережжям на сході. Нова структура піднімається на 20 футів над водою, відкрилась для руху навесні 2016 року.

Категорія: Наука і Технології | Переглядів: 347 | Додав: звезда | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук
Фраза дня
Календар
«  Червень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Свята та події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Прогноз погоди
Дніпродзержинськ 
Архів записів
Час життя сайту
Друзі сайту
Освітній портал Сайт о космосе,НЛО,аномалиях Банк Интернет-портфолио учителей Освітній портал MyReferatik
Новини
Copyright MyCorp © 2024Створити безкоштовний сайт на uCoz