Зберігається водень на поверхні самовідновлюваного паливного елемента, який може виступати в якості каталізатора, що розщеплює воду на кисень і водень. Коли здійснюється процес зарядки цієї батареї, протони, що отримуються в результаті розщеплення молекул води, насичують простір вуглецевого електрода і зберігаються там до тих пір, поки не почнеться процес відбору енергії батареї.
При початку відбору енергії відбувається зворотний процес, потрапляючи на поверхню паливного елемента, протони реагують з киснем з атмосфери, утворюючи молекули води. У даному процесі атоми вуглецю не беруть ніякої участі і батарея в процесі роботи не викидає в навколишнє середовище нічого шкідливого.
Створений дослідний зразок протонної батареї має площу 5.5 квадратних сантиметрів, а її електрична ємність поки відповідає ємності літій-іонної акумуляторної батареї такої ж площі середньої товщини. При цьому, максимальна напруга, що виробляється протонною батареєю, становить 1.2 Вольт.
Подальша оптимізація структури нової батареї, на думку її розробників, дозволить збільшити її ємність, а з точки зору ефективності перетворень і зберігання енергії протонна батарея і так вже перевершує всі інші системи накопичення і зберігання енергії, в яких використовується водень.
Джерело
|