Охотник Галина Григорівна    
Меню сайту
Категорії розділу
Мої файли [5]
Нормативна база [2]
Календарно-тематичне планування [15]
Мої конспекти уроків [2]
Дидактичні матеріали [1]
Проекти, презентації [5]
Матеріали учасника конкурсу «Учитель року - 2013» (номінація «Фізика») [6]
ЕЗН [1]
Узагальнення, систематизація знань [13]
Схеми, таблиці [23]
Пазли on line [2]
Хмаринка тегів
Міні-чат
Конкурси

конкурс сайтов
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 407
Статистика
Форма входу
Соціальні мережі
Популярні програми
Головна » Файли » Матеріали учасника конкурсу «Учитель року - 2013» (номінація «Фізика»)

У категорії матеріалів: 6
Показано матеріалів: 1-6

Сортувати по: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Завантаженням · Переглядам
Матеріали учасника конкурсу «Учитель року - 2013» (номінація «Фізика») | Переглядів: 1199 | Завантажень: 0 | Додав: звезда | Дата: 11.03.2013 | Коментарі (0)


Актуальність проблеми зумовлена необхідністю пошуків різноманітних форм і методів використання комп’ютера в навчально-виховному процесі у школі з тим, щоб зробити уроки з фізики по справжньому продуктивними, процес навчання цікавим, здійснювати диференційований підхід до навчання, об'єктивно і своєчасно проводити контроль і підведення підсумків.

Мета дослідження – проаналізувати комп’ютерні технології в навчально-виховному процесі на уроках фізики.

Об’єкт дослідження – сучасні технології навчання з використання коп’ютера в навчально-виховному процесі у школі.

Предмет дослідження – форми і методи використання комп’ютера і комп’ютерних технологій в навчальному процесі в школі на уроках фізики.

Гіпотеза дослідження – впровадження в навчально-виховний процес загальноосвітніх шкіл різнобічних форм і методів роботи з використанням комп’ютера і комп’ютерних технологій сприяє розвитку самостійності, активності учнів, залучає і привчає їх до пошукової творчої діяльності, розвиває уяву і модельне бачення.

Завдання дослідження:

  • Надати поняття нових інформаційних технологій навчання.
  • Визначити задачі та технічне забезпечення навчання в комп’ютерному середовищі.
  • Проаналізувати використання сучасних інформаційних технологій в освіті і принципи впровадження комп'ютерів в навчальний процес.
  • Дослідити шляхи використання комп’ютера і комп’ютерних технологій на уроках фізики у сучасній школі.
  • Розкрити форми і методи використання комп'ютера і комп'ютерних технологій в навчальному процесі в школі на уроках фізики.

Основними  педагогічними  цілями  використання комп’ютерних  технологій  навчання  фізики  є:

  • розвиток  творчого  потенціалу  учнів,  їх  здібностей  до  комунікативних  дій,  умінь  експериментально – дослідницької  діяльності,  підвищення  мотивації  навчання;
  • інтенсифікація  всіх  рівнів  навчально – виховного  процесу,  підвищення  його  ефективності  та  якості;
  • реалізація  соціального  замовлення,  зумовленого  інформатизацією  сучасного  суспільства  (підготовка  користувача  засобами  комп’ютерних  технологій)


Сьогодні, коли навколо йде безперервна комп'ютеризація, ми захоплюємося красою і багатством створеного Людиною-Творцем Комп'ютерного Всесвіту. Наш з учнями освітній простір - це гармонійний синтез інформаційних технологій і творчості.


Метод  проектів  дозволяє  розв'язати  багато  завдань фізичної  освіти  школярів:

  • Реалізація  учнями  як  дослідницьких, так  і  практичних  завдань  дає  їм  можливість почуватися  особистостями,  причетними  до  справ суспільства;
  • Учні,  виконуючи  проекти, виробляють  навички  комунікації  із  зовнішнім  світом;
  • Метод  проектів  розвиває  творчу  думку та  навички  роботи  з  джерелами  інформації,  а  також є  тим  середовищем,  у  якому  учні  набувають  сил, упевненості,  а  ситуація  успіху  може  стати  відправною точкою  для  подальшого  саморозвитку  у  власних  очах  


Опис власного педагогічного досвіду вчителя фізики Охотник Галини Григорівни  

«Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках фізики»

Об’єкт дослідження: інформаційно-комунікаційні технології на уроках фізики.

Мета дослідження: з’ясувати місце і роль інформаційно-комунікаційних технологій в процесі викладання фізики в школі; дослідити використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках фізики.

Актуальність та  ідея досвіду: Стрімкий перехід сучасного суспільства до ери глобальної комп’ютеризації не може не викликати змін у викладанні навчальних предметів, в тому числі фізики. Сучасний світ вимагає від сучасної молоді вміння користуватись комп’ютерною технікою,  володіти певними знаннями новітніх інформаційних технологій і застосовувати їх у різних сферах життєдіяльності. Досить актуальне упровадження нових технологій у навчальний процес сприяє всебічному розвитку особистості, активізує навчальну діяльність учнів, сприяє творчому зросту дитини.


Пошук
Фраза дня
Свята та події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Прогноз погоди
Дніпродзержинськ 
Час життя сайту
Друзі сайту
Освітній портал Сайт о космосе,НЛО,аномалиях Банк Интернет-портфолио учителей Освітній портал MyReferatik
Новини
Copyright MyCorp © 2024Створити безкоштовний сайт на uCoz