Актуальність проблеми зумовлена необхідністю пошуків
різноманітних форм і методів використання комп’ютера в навчально-виховному
процесі у школі з тим, щоб зробити уроки з фізики по справжньому продуктивними,
процес навчання цікавим, здійснювати диференційований підхід до навчання,
об'єктивно і своєчасно проводити контроль і підведення підсумків.
Мета дослідження – проаналізувати комп’ютерні технології в навчально-виховному
процесі на уроках фізики.
Об’єкт дослідження – сучасні технології навчання з використання коп’ютера в навчально-виховному
процесі у школі.
Предмет дослідження – форми і методи використання комп’ютера і комп’ютерних
технологій в навчальному процесі в школі на уроках фізики.
Гіпотеза дослідження – впровадження в навчально-виховний процес
загальноосвітніх шкіл різнобічних форм і методів роботи з використанням
комп’ютера і комп’ютерних технологій сприяє розвитку самостійності, активності
учнів, залучає і привчає їх до пошукової творчої діяльності, розвиває уяву і
модельне бачення.
Завдання дослідження:
Надати поняття нових інформаційних технологій навчання.
Визначити задачі та технічне забезпечення навчання в
комп’ютерному середовищі.
Проаналізувати використання сучасних інформаційних
технологій в освіті і принципи впровадження комп'ютерів в навчальний процес.
Дослідити шляхи використання комп’ютера і комп’ютерних
технологій на уроках фізики у сучасній школі.
Розкрити форми і методи використання комп'ютера і
комп'ютерних технологій в навчальному процесі в школі на уроках фізики.
Сьогодні, коли навколо йде
безперервна комп'ютеризація, ми захоплюємося красою і багатством створеного
Людиною-Творцем Комп'ютерного Всесвіту. Наш з учнями освітній простір - це
гармонійний синтез інформаційних технологій і творчості.
Опис власного педагогічного досвіду вчителя фізики Охотник Галини Григорівни
«Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках фізики»
Об’єкт дослідження: інформаційно-комунікаційні технології на уроках фізики.
Мета дослідження: з’ясувати місце і роль інформаційно-комунікаційних технологій в процесі викладання фізики в школі; дослідити використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках фізики.
Актуальність та ідея досвіду: Стрімкий перехід сучасного суспільства до ери глобальної комп’ютеризації не може не викликати змін у викладанні навчальних предметів, в тому числі фізики. Сучасний світ вимагає від сучасної молоді вміння користуватись комп’ютерною технікою, володіти певними знаннями новітніх інформаційних технологій і застосовувати їх у різних сферах життєдіяльності. Досить актуальне упровадження нових технологій у навчальний процес сприяє всебічному розвитку особистості, активізує навчальну діяльність учнів, сприяє творчому зросту дитини.