Охотник Галина Григорівна    
Меню сайту
Категорії розділу
Мої файли [5]
Нормативна база [2]
Календарно-тематичне планування [15]
Мої конспекти уроків [2]
Дидактичні матеріали [1]
Проекти, презентації [5]
Матеріали учасника конкурсу «Учитель року - 2013» (номінація «Фізика») [6]
ЕЗН [1]
Узагальнення, систематизація знань [13]
Схеми, таблиці [23]
Пазли on line [2]
Хмаринка тегів
Міні-чат
Конкурси

конкурс сайтов
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 407
Статистика
Форма входу
Соціальні мережі
Популярні програми
Головна » Файли » Проекти, презентації

Презентація проекту "Фізика в школі"
[ · Викачати видалено (5.61 Mb) ] 07.07.2011, 00:41

Презентація  проекту

 

1 – й  ведучий.  Добрий  день,  шановні  гості!  Запрошуємо  вас  на  презентацію  проекту  „Фізика  в  школі”.

 

(Звучить  пісня  на  мотив  „Надежда”)

 

фізика    наука  чарівна,

Формули,  закони,  теореми.

Допоможе  в   світі  нам  вона

Вирішити  всі  наші  проблеми!

Вивчили  напам’ять  ми  усе,

Формули  важкі  запам’ятали

І  Римкевича  задачі  всі

Ми  давним – давно  вже  розв’язали.

 

Приспів:

Закони    нам  компас  земний,

Без  них  ми  нічого  не  вдієм,

З  Паскалем,  Ньютоном,  Кюрі

Ми  легко  життям  володієм.

 

Не  забудем  фізики  предмет,

Будем  пам’ятати  все,  що  вчили.

Лінзи,  динамометр,  амперметр

Ми  застосувать  в  житті  зумієм,

Допоможе  нам  експеримент

В  глибину  науки  зазирнути,

І  зумієм  кожний  інструмент

Без  вагань  узяти  в  свої  руки

Приспів:

 

1 – й  ведучий.  фізика    це  наука  про  природу,   отже,  про  все,  що  оточує  нас.  Вивчати  її  розпочали  наші  предки  ще в ті часи, коли вперше на полюванні використали камінь, палицю, добули вогонь, навчились спостерігати за зоряним небом. Спостерігаючи за природою та систематизуючи свої знання, люди навчилися застосовувати їх для полегшення свого життя. Багато віків минуло, ми користуємося машинами, комп’ютерами, створюємо космічні кораблі і пам’ятаємо тих, чий розум допоміг відкрити чарівні закони природи. За відомим виразом Резерфорда: „Всі науки поділяються на фізику і колекціювання марок”, ― тож наше завдання сьогодні це довести. Кілька місяців ми бігали по школі з лінійками, секундомірами, динамометрами, вимірювали, розраховували, шукали підтвердження тих чи інших законів фізики. До вашої уваги розділ перший: „Механіка ― наука про рух”.

 

(Звучить  пісня  на  мотив  композиції „Птица удачи” Макаревича.)

 

ми ходили по коридорах,

Виміряли і тут, і там,

І механіки закони

Не давали спокою нам.

Яка відстань і скільки часу,

І де будем в наступний момент,

І лише розклад нам допоможе

Провести цей експеримент. (2 р.)

Перший поверх, третя перерва,

Малюки біжать на обід.

Нам з тобою встигнути треба

Зупинити стрімкий цей політ.

Тож давай будем міряти швидкість,

В нас для цього одна тільки мить,

І лише вчителя голос лине

Цій скаженій ораві услід. (2 р.)

 

2 – й  ведучий.  Основна задача механіки ― де буде знаходитись тіло в будь – який момент часу. Ми знайшли в школі документ, який дає вичерпну відповідь на це питання, ― розклад уроків. досліджуючи рух вчителів, ми виміряли відстані від учительської до кожного кабінету й обчислили середню відстань, яку кожний вчитель проходить за день: результати зображені на діаграмі.

 

Це дані з урахуванням педнавантажень та відстаней до кабінетів. Крім відстаней ми виміряли середню швидкість руху по школі, і виявилось, що найспокійнішою людиною в школі є наш директор Любов Андріївна, яка йде по школі зі швидкістю 0,85 м / с, а найшвидше серед вчителів поспішає до свого кабінету Юлія Володимирівна 1,89 м / с.  Та ці результати не йдуть ні в яке порівняння з учнівськими. Середня швидкість руху на II поверсі, де навчаються малюки, 6,8 м / с, старшокласники дещо відстають 6,2 м / с. Хоча, якщо не звертати уваги на зауваження чергових і кататися по перилах, то швидкість зросте до 10,6 м / с. Рух сходами з першого на другий дав результат 5,8 м / с, а з другого на перший 7,9 м / с.

 

Вивчити траєкторію руху будь – якого з учителів можна, скориставшись розкладом уроків. зазвичай вона складається з відрізків учительська кабінет і навпаки. Траєкторія руху учня є більш складною, але одне ми можемо сказати напевно: переміщення, що здійснює будь –яке живе тіло у школі за день, завжди дорівнює нулю.

 

(Звучить  пісня  „Каскадери”)

 

на крутых поворотах

нас снова бросает в кювет,

Снова дух замирает,

Но прекрасней движения нет.

В этом мире не станем в покое мы жить,

Только физика сможет нам всё объяснить!

 

Припев:

Улыбнитесь-ка, ребята,

Скорость в жизни ― это вовсе не пустяк.

Всё на свете мы успеем,

Лишь научимся секунды мы считать.

Это наша судьба, жить не можем иначе!

 

На уроке рисуем снова графики мы на доске,

Если б в жизни бы нашей

Так же не было места тоске.

Скорость, время и линия без конца,

Мы задачею своей зажигаем сердца.

 

Припев:

 

3 – й  ведучий.  Наступний розділ „Будова речовини”. Відповідно до молекулярно – кінетичної теорії, всі тіла складаються з атомів, які перебувають в хаотичному русі. Ми виявили, що рух учнів на перерві дуже нагадує броунівський, а спостерігаючи за поведінкою учнів в різні моменти часу, можна уявити шкільне життя як модель для вивчення агрегатних станів речовини: на уроці ― це модель твердого тіла (кожен учень – атом має своє місце, рух обмежується коливанням навколо парти, максимум, куди можна переміститись, ― до дошки, чи якщо дуже постаратись, ― геть з класу).

 

Перерва   це рідкий стан: сили взаємодії зменшуються, але вийти за межі посудини  школи вдається не кожному. І, нарешті, дзвоник з останнього уроку нас перетворює на модель газу: відстань збільшується до 10 км, зв’язок лише по телефону, газ практично ідеальний.

 

Наступним етапом нашої роботи буде вимірювання маси.

 

(Звучить  пісня  на  мотив  „По следам бременских музыкантов”)

 

весь мир у нас в руках,

Даёшь эксперименты!

Исследуем сейчас

Явленья и предметы!

Мы снова будем изучать,

Что, где и почему.

Ведь стоит только нам начать,

Режим всё по уму!

 

Припев:

Ну – ка, все вместе

В школе всех взвесьте,

Вес и сила тяжести

Нам прибавят важности.

Едва возьмём весы,

Как все решим задачи,

И знаем наперёд:

Не может быть иначе!

 

4 – й  ведучий.  Маса міра інертності тіла. Кожному відомо, що чим більша маса, тим більшою є вага, сила тяжіння, тиск і енергія. Найлегшим в школі (його маса 19 кг) є учень першого класу Шевченко Марк. Найважчими 74 кг Якубовська Ангеліна, учениця   9 – б  класу;  75 кг   учень 10 класу   Петренко Максим, хоча до абсолютного рекорду, який встановив Косюга  Ельдар, 115 кг їм ще рости і рости.

 

Середня маса учня.

 

Відповідно ми прорахували силу тяжіння та вагу. Середня маса по школі становить 45 кг. Якщо прорахувати загальну масу всіх учнів класу, то найважчими виявляться учні 9 класів 3654 кг, найлегшими є 1 клас всього 824 кг. Загальна маса учнів, що навчаються на другому поверсі, 4437 кг, їхня вага та сила тяжіння 44370 Н, середня кінетична енергія їхнього руху, розрахована за формулою , становить 15089 Дж. Потенціальна енергія, розрахована за формулою , 221850 Дж.

На третьому поверсі навчаються учні, маса яких становить 14590 кг, їхня вага та сила тяжіння 145900 Н, середня кінетична енергія їхнього руху, становить 45229 Дж. Потенціальна енергія 1459000 Дж.

 

Розмір взуття учнів школи від 20 – го  у першокласників до 44 – го  у хлопців 11 – го класу. Середній розмір взуття 37 – й. Його площа підошви становить 60 см 2, якщо середня маса учня школи 45 кг, то середній тиск, який чиниться на підлогу, дорівнює 75000 Па. Загальний тиск, що чинять учні школи на підлогу, дорівнює 36750000 Па.

 

На уроках фізики ми вивчали способи збільшення і зменшення тиску, тому нам відомо, що варто лише стати на одну ногу, як тиск збільшиться вдвічі, якщо ж бігати по коридору, взутим у лижі, то тиск значно зменшиться. Дівчатка, які носять взуття з каблучками, тиснуть сильніше.

 

Наступне завдання визначення коефіцієнта жорсткості пружини, що закриває двері школи. Озброївшись лінійкою та динамометром, ми вирушили на завдання. При зачинених дверях довжина пружини становила 45 см, при відкритих 50 см. Показання динамометра 12 Н. отже, коефіцієнт жорсткості, визначений за формулою , становить 240 Н / м.

 

А потім ми вивчали силу тертя:

 

(Звучить  пісня  на  мотив  „Ах, какая женщина”)

 

В шумном школьном коридоре

Ни минуты нет покоя,

Здесь проводим мы эксперименты.

Силу трения измерим

И условия проверим,

Все нюансы и моменты.

Чтоб решить вопросов круг,

Позовём друзей – подруг,

Пусть они нам вместе все помогут.

Ох уж эта физика, от этой физики нет покоя…(2 р.)

 

Пролетая в коридоре,

Ног не чуя под собою

И пренебрегая силой трения,

С динамометром под мышкой,

На ходу листая книжку,

Я отвлёкся на мгновение.

В этот миг из – за угла

Вылетает детвора,

И остановиться не могу я.

Буду изучать теперь закон инерции на ходу…(2 р.)

 

5 – й  ведучий.  Відомо, що сила тертя всюдисуща і перешкоджаюча. Вона є скрізь, де є рух, і завжди йому заважає, бо має напрямок, протилежний до напрямку швидкості. Це через неї скриплять дверні завіси, не хочуть відкриватися вікна, нагріваються деталі двигунів. Проводячи експерименти, ми виявили в школі силу, ще більш грізну, ніж сила тертя, це наша прибиральниця Тамара Михайлівна. Після того, як вона пройшла по коридору з мокрою ганчіркою, дальність нашого ковзання збільшилася майже вдвічі. На жаль, вона виявилася не лише загрозою для сили тертя, а й для нас. Після грізного окрику Тамари Михайлівни експерименти довелося припинити, бо наші намагання посипати підлогу пісочком для збільшення шорсткості поверхні порозуміння в неї не зустріли. Потім ми виявили, що силу тертя можна зменшити шляхом змащування. На уроках фізики ми вчили, що крім спеціальних мастил можна використати також сало або віск. Випускники нашої школи радили провести експеримент на дошці перед контрольною роботою. Але для нас це не підходить, тому що наші вчителі дають нам контрольні тільки за картками.

 

Наступний розділ „Оптика”:

 

(Звучить  пісня  на  мотив  „Эсмеральда”)

 

свет озарил мою больную душу,

Вновь я законы оптики нарушил.

Бред, полночный бред опять несу перед доской,

До перемены мне не обрести покой.

Луч преломлённый повернул из – за угла,

И в кабинете нас с тобой накрыла мгла.

Вновь интерференцию мы будем изучать,

Всем классом дружно будем пузыри пускать,

И диск компьютерный рассмотрим на свету.

Ну, кто придумал для нас эту суету?

Мы с тобой дисперсию изучим,

И за призмой радугу получим.

Спектр ― вновь это слово не даёт мне ночью спать.

В спектрометр смотрим каждый день мы раз по пять.

Звёзд излучение получим в полутьме,

Его анализ обо всём расскажет мне.

Спектр ― и днём, и ночью эти линии со мной,

Покрыты мраком и небесной пеленой.

Набор градаций, непонятные цвета,

Ведь я дальтоник, не видна мне красота…

 

6 – й  ведучий. Всі знають, як важливо, щоб у класі було світло і тепло. На уроках ми вивчили, що світло дуже цікаве явище: з легкої руки Ньютона його вважають потоком світлових частинок квантів, або фотонів. Тож, виходячи з цього, ми вивчали закони поширення, відбивання та заломлення світла, виготовляли камери обскури та перископи, щоб, навіть сидячи під партою, бачити все, що відбувається біля дошки. Інколи щоб світловий промінь, відбитий від дошки, не заважав нам бачити те, що на ній написано, доводиться закривати штори. Використовуючи закони відбивання світла, можна пускати сонячні зайчики. А законами заломлення щоденно користуються любов Андріївна, Алла Станіславівна, любов Миколаївна, одягаючи окуляри, а також учні на уроках біології, розглядаючи щось у лупу чи мікроскоп. З іншого боку, як вважав Гюйгенс, світло ― це електромагнітна хвиля, яка має такі властивості, як інтерференція, дифракція, дисперсія та поляризація. Поляризацією ми користуємося, одягаючи сонцезахисні окуляри, а інші явища можна побачити, якщо, примружившись, подивимося на електролампочку. Інтерференцію прекрасно видно на мильній бульбашці та комп’ютерному диску.

 

Світло ми отримуємо за допомогою штучних та природних джерел: електролампочок та сонця. Щоб ввімкнути електролампочку, через неї пропускають струм. В школі 113 лампочки потужністю 100 ват, 29 лампочок потужністю 50 ват,  238 лампочок потужністю 100 ват. Якщо вони працюватимуть з 8 до 15 годин, то виконається 636300000 Дж роботи, яка коштує 345 грн, за місяць ця сума становитиме 8625 грн. Це ще не враховано роботу 12 комп’ютерів та двох водонагрівачів. Тому  електроенергію необхідно економити.

 

Працюючи над цим проектом, ми намагалися не лише розкрити красу фізики як науки, дати учням змогу провести якісь дослідження, зробити щось своїми руками, ми намагалися дати їм шанс знайти себе. Можливо, хтось із цих учнів в майбутньому теж захоче стати фізиком і відкриє нові закони природи.

 

(Звучить  пісня  на  мотив  „Штиль”)

 

урок, учитель молчит.

Тишина нас сводит с ума.

Лишь я над задачей утих

Один в классе, скованном сном.

Пусть же формул строй

И ряды таблиц

Нам помогут вновь

Это всё постичь.

 

Мел скрипит по доске,

Мысль нам одна лишь нужна,

Все мы застыли в тоске,

Ведь нам так задача важна.

И в последний миг

Поднялась волна,

И раздался крик:

«Решена она!»

 

Припев:

Что нас ждёт, школа хранит молчанье,

Разрешить нам суждено иль нет?

Ждут ли нас новых открытий тайны?

Как пройдёт эксперимент?

Вот теперь я студент,

И ждёт меня факультет,

Скоро я доучусь,

И снова в школу вернусь.

Пусть надежды миг не покинет вас,

Ожидает нас снова школьный класс.

 

дякуємо за увагу, на цьому нашу презентацію закінчено!

Категорія: Проекти, презентації | Додав: звезда
Переглядів: 5005 | Завантажень: 627 | Рейтинг: 5.0/5
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук
Фраза дня
Свята та події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Прогноз погоди
Дніпродзержинськ 
Час життя сайту
Друзі сайту
Освітній портал Сайт о космосе,НЛО,аномалиях Банк Интернет-портфолио учителей Освітній портал MyReferatik
Новини
Copyright MyCorp © 2024Створити безкоштовний сайт на uCoz