Розділ 2. «Механічний рух»
Учень/учениця:
Знає й розуміє:
сутність механічного руху, його види; поняття швидкості, періоду обертання, обертової частоти, переміщення, амплітуди коливань, періоду та частоти коливань;
одиниці часу, шляху, швидкості, періоду обертання, обертової частоти, періоду та частоти коливань;
рівняння рівномірного прямолінійного руху, формули пройденого шляху, швидкості рівномірного прямолінійного руху, швидкості матеріальної точки під час руху по колу, середньої швидкості, періоду обертання;
ознаки відносності руху.
Уміє:
розрізняти види механічного руху за формою траєкторії та характером руху тіла;
визначати пройдений тілом шлях, швидкість руху, період обертання, частоту коливань нитяного маятника; представляти результати вимірювання у вигляді таблиці й графіків; розв’язувати задачі, застосовуючи формули швидкості прямолінійного руху тіла та руху по колу, середньої швидкості, періоду обертання, обертової частоти;
будувати графіки залежності швидкості руху тіла від часу, пройденого шляху від часу для рівномірного прямолінійного руху; наводити приклади проявів механічного руху в природі та техніці.
Здобувати інформацію під час планування, проведення і аналізу результатів виконання проекту.
Виявляє ставлення й оцінює:
взаємозв'язок різних способів представлення механічного руху; відмінність видів механічного руху; відносність та універсальність механічного руху.
|