|
Виконання
домашнього завдання
Н. Є. Введенський сформулював наступні основні
умови, що сприяють ефективності розумової праці, які лежать в основі виконання
домашнього завдання:
- Поступове
входження в роботу. Розумову діяльність треба починати з підготовки робочого
місця, із простих елементів, поступово збільшувати обсяг і труднощі виконуваних
психічних навантажень.
- Дотримання
суворої систематичності й послідовності в розумовій роботі, ретельне її
планування.
- Вироблення
й дотримання оптимального ритму і темпу розумової діяльності.
- Оптимальне
чергування праці й відпочинку.
Для того щоб одержувані навчальні навантаження
були посильними, необхідно пам’ятати про два основні моменти.
По-перше, рекомендується дотримуватися певного
режиму дня, що містить у собі достатній час для сну (8 годин), ранковий
тонізуючий душ, що не тільки освіжить тіло, але й «підстьобне» імунну систему,
також намагатися робити невеликі прогулянки і «хвилинки» відпочинку. Крім того,
необхідно дотримуватися режиму харчування.
По-друге, учені визначили, що найпродуктивніший
час із 9 до 14 годин (тобто той час, коли ви перебуваєте в школі) і з 16 до 19
години (час найбільш оптимальний для виконання домашніх завдань). Не
рекомендується ніч напередодні відповідального уроку цілком відводити під
зубріння, адже вранці голова повинна бути повною знань і залишатися ясною і
світлою. Крім того, для того щоб навчальний матеріал ґрунтовно засвоївся,
необхідно, щоб пройшло 6 – 8 годин після його вивчення. Тому вивчений вночі, перед
іспитом, матеріал не встигає укластися в голові.
| |