Охотник Галина Григорівна    
Меню сайту
Категорії розділу
Шкільні новини [5]
Новини освіти [19]
Наука і Технології [1048]
Новини космонавтики [130]
Методичний кабінет [7]
Хмаринка тегів
Міні-чат
Конкурси

конкурс сайтов
Наше опитування
Ви, відвідувач сайту:
Всього відповідей: 517
Статистика
Форма входу
Соціальні мережі
Популярні програми

 

Постулати,  важливі  для  педагогічного  самовдосконалення. 

Хороший  учитель  уміє:

  • Пристосовуватися  до  природи  своїх  вихованців,  а  не  пристосовувати  їх  до  себе;
  • Полегшувати,  а  не  ускладнювати  дітям  їхню  непросту  внутрішню  роботу  із  самовдосконалення,  духовного  становлення;  допомагати  душі,  що  лише  розпочинає  свій  життєвий  шлях,  жити  власними  силами;
  • Виявляти  терплячість  і  спостережливість,  сповідувати  тезу:  „Чекай  і  спостерігай!  Не  поспішай.  Не  підстьобуй  процес  визрівання.  Поважай  природу  і  бери  її  до  уваги”;
  • Забувати   про  себе  як  наставника,  розпорядника,  „хазяїна”,  який  приписує,  регламентує,  контролює  й  оцінює;  сам  учиться  у  природи,  життя,  вихованців;
  • Не  вимірювати  своїми  „дорослими”  мірками  дітей,  а  намагатися  поставити  себе  на   їхнє  місце,  базуючись  на  знанні  об’єктивних  законів  психічного  розвитку;
  • Віддавати  перевагу  не  одній  універсальній  програмі  розвитку,  а  використовувати  індивідуальні  програми,  відповідні  особливостям  кожного;
  • Не  обирати  за  дитину  вид  діяльності,  міру  її  складності,  стиль  виконання;  вправляти  в  умінні  віддавати  перевагу,  здійснювати  вибори,  приймати  самостійні  рішення;
  • Не  вимагати,  не  наполягати,  не  говорити:  „Ти  зобов’язаний  це  зробити!”,  а  запрошувати  до  активності.  Його  роль  полягає  в  тому,  щоб  дитина  сама  сказала:  „Я  буду  цим  займатися”;
  • Сповідувати  рухливість  як  умову  повноцінного  розвитку  особистості,  дозволяти  дітям  вільно  пересуватися,  обирати  зручне  місце,   позу,  місце  дій;
  • Не  переривати  творчого  процесу,  не  втручатися  в  нього,  трепетно  ставитися  до  різноманітних  виявів  внутрішнього  життя  вихованця;
  • Своїми  діями  не  карати,  не  зловживати  схваленням:  очікування  нагороди  продукує  напружені  зусилля  відповідати  чиїмсь  вимогам;  найкращою  винагородою  для  вихованця  має  бути  його  власне  просування  по  шляху  розвитку;
  • Визнавати  власні  помилки  і  незнання,  тим  самим  показуючи  дітям,  що  не  слід  боятися  помилок,  соромитися  свого  незнання;  особистісне  самовдосконалення  починається  з  уміння  визнати  свої  вразливі  місця;
  • Забезпечувати  дітям  спокійне  середовище,  яке  допомагає  їм  зосередитися,  почуватися  затишно  і  спокійно;  уникати  надмірно  голосних  звернень,  окриків,  менторської  тональності;  турбуватися  про  гігієну  нервової  системи  вихованців;
  • Стежити  за  своїм  психічним  станом,  його  впливом  на  ефективність  виховного  процесу;  враховувати  його,  в  разі  потреби  коригувати,  регулювати;  усвідомлювати,  що  повтор  негативних  станів  веде  до  закріплення  відповідних  рис  характеру;
  • Експериментувати,  варіювати,  сумніватися,  бути  в  пошуку,  самовдосконалюватися,  досліджувати,  не  заспокоюватися  на  досягнутому,  розвивати  в  собі  педагогічну  рефлексію.
 
 
 
 
Пошук
Фраза дня
Календар
«  Вересень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Свята та події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Прогноз погоди
Дніпродзержинськ 
Архів записів
Час життя сайту
Друзі сайту
Освітній портал Сайт о космосе,НЛО,аномалиях Банк Интернет-портфолио учителей Освітній портал MyReferatik
Новини
Copyright MyCorp © 2017Створити безкоштовний сайт на uCoz